بارداری400در250

هستند افرادی که داشتن فرزند را برای خود یک آرزو می بینند، و دائم در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مراکز کاشت اسپرم در رحم و در آخر عطاری ها به دنبال محقق کردن این آرزوی خود هستند. این افراد همیشه در فکر علت و راه حل می گردند. در این مقاله قصد داریم ساده ترین راه برای باردار شدن را با مثال هایی که دانشمندان تاکنون در طبیعت با آنها رو برو شده اند به شما یادآور شویم. راهی بسیار ساده، که در موارد دیگر خودمان به آن پی برده ایم، اما در زمینه باردار شدن، شاید هیچگاه به آن توجه نکرده باشیم.

چند روزیست که قصد نوشتن یک مقاله آموزشی در رابطه با نحوه مصرف محصولات مان را دارم، اما در بین افرادی که برای درمان نازایی مراجعه می کنند، مشکل یک زوج جوان که دیروز مراجعه کرده بودند بیشتر ذهنم را در گیر کرد، ایشان مشکل فرزند دار شدنشان را با من در میان گذاشتند، و من ساده ترین راه برای باردار شدن را به ایشان یاد آوری کردم.

ایشان گفتند: ما هفت سال اول زندگی بصورت طبیعی بدون مصرف دارو پیشگیری کردیم، اما اکنون چهار سال است که قصد فرزند دار شدن داریم، و این امر محقق نمی شود.

این زوج به آزمایشگاههای مختلف و بیمارستانهای متعددی در سطح کشور سر زده بودند، اما در کمال نا باوری، به آنها گفته شده بود، هیچ گونه مشکل فیزیکی یا کمبود اسپرم و دیگر موارد ناتوانی را ندارید.

راه کاری که به ایشان یاد آور شدم را با شما نیز در میان می گذارم. اما قبل از آن باید موارد و مثالهایی برای شما بیاورم، تا بتوانید بهتر با این موضوع ارتباط برقرار کنید. مطمئنا بسیاری از شما این مطالب را شنیده یا خوانده اید.

تاثیر رفتار بر عملکرد سلولها:

ساده ترین راه برای باردار شدن

دانشمندان سلولهای زیبایی آب را در دو نقطه مختلف بررسی کردند. به یکی از آبهای درون ظرف دائم انرژی مثبت می دادند، و از آن تعریف و تمجید می کردند. در مقابل به دیگر ظرف آب انرژی منفی می رساندند. پس از مدتی در یافتند، سلول های آب ظرفی که انرژی مثبت گرفته بود، زیبایی دو چندانی به خود گرفته اند و در عوض، سلولهای آب ظرف دیگر کاملا پژمرده و زیبایی خود را از دست داده اند.

این در حالیست که آب موجود در هر دو ظرف هیچ گونه تغییر در شکل ظاهری آنها ایجاد نشده و می توان به عنوان رفع تشنگی از آنها استفاده نمود.

موضوع فوق را بی گمان اکثر ما شنیده ایم، ولی تا کنون به این دقت نکرده ایم که در وجود خود ما نیز این مسئله وجود دارد.

همیشه انسان نیاز به توجه و تعریف و تمجید دارد. هرگاه من به دارویی دست پیدا کردم و همسرم از آن تعریف و تمجید کرد، انرژی گرفته ام و به دنبال ترکیبی جدید با مزایای بیشتری می روم. قطعا این انرژی در اثر تعریفی است که از من شده.

حال مثالی عمومی تر: به همسرتان دقت کنید، زمانی که تصدقش می روید، و ناز و نوازشش می کنید، چنان روحیه ایی می گیرد که سعی دارد در آن لحظه تمام هنرش را برای شاد کردن و تشکر از شما بکار بندد. این همه انرژی از درون او بیرون می زند، و در آن لحظه تمام اعضائ داخلی و بیرونی او در شادی تمام غرق هستند، و در بهترین حالت قرار دارند.

یک فرد که سالها باردار نشده، اکنون برای وضع حمل در بیمارستان بستری است، هر چند که برای یک امر نیک، و محقق شدن آروزی چندین ساله به بیمارسان رفته؛ اما چنانچه وابستگان، او را در این شادی همراهی نکنند، و از او عیادت نکند، مطمئنا روحیه ضعیف تری دارد نسبت به کسی که چندین فرزند دارد، و برای چندمین بار در بیمارستان برای وضع حمل بستری شده.

تمام احساسات ما از درون ما نشات می گیرد و این احساسات برایند واکنشهای اعضای داخلی ما از کوچکترین عضو تا اعضاء رئیسه مانند قلب، کبد و مغز هستند که روی اعمال و رفتار ظاهری ما تاثیر می گذارند. 

تمام این انرژی ها که به ما رسانده می شود چه خوب چه بد، بر درون ما تاثیر گذاشته، باعث می شود کلیه اعضائ ما در بهترین یا بد ترین حالت خود قرار گیرند. و از خود واکنشی بروز دهند. مغز، کلیه ها، کبد، قلب، معده، روده ها، ریه ها و دیگر اعضاء در راستای انرژی که به ما رسیده است در حرکتند، و کارشان را در همان راستا انجام می دهند. همه اعضاء، روحیه هم جهت گرفته.

ما را به واکنش وا می دارند. تمام این واکنشها از اعماق وجودمان بیرون زده و جزء جزء وجودمان در آن شرکت دارند. چرا که در محقق شدن عملی که از ما سر می زند دخالت داشته اند.

در این مواقع اگر انرژی ها، مثبت و روحیه بخش باشند، اعضاء روحیه گرفته و کارهای مربوط به خود را با بهترین کیفیت انجام می دهند که نمونه بارز و قابل درک آن، اینکه انسان اشتها پیدا می کند. چرا که معده در بهترین حال خود به سر می برد، من که اینجوری هستم.

عملکرد اعضاء از نگاه طب سنتی

در بدن ما قوه ای(نیرو) هست به نام قوه مدبره. این قوه، تدابیر عملکرد اندام ما را بر عهده دارد، ایشان هستند که تشخیص می دهند، کدام قسمت از بدن نیاز به فعالیت دارد، این تشخیص او از روی شعور نیست، بلکه مانند یک ماشین، خود کار عمل می کند. یک سیسنم بسیار هوشمند، دقیق اما بی شعور. 

صحیح عمل کردن این دستگاه دقیق(قوه مدبره محترم) به ما بستگی دارد.

تشکر از خدا و اعضاء و جوارح

هرگاه از قسمتی از اندام خود بطور کامل استفاده نکنیم، از جزئی ترین اعضا تا اصلی ترین که مغز و قلب هستند، بی گمان در عملکرد شان خللی ایجاد می شود. اکثر ورزشکاران قلب و ریه های سالمی دارند. همچنین دانشمندان و محققان، مغز بسیار پویا و کارایی دارند، چرا که از این اعضا به خوبی و بیشتر از دیگران استفاده می کنند.

اگر ریه خود را سه قسمت فرض کنیم، دو قسمت بالای ریه همیشه در حال فعالیتند و امور اکسیژن رسانی در حالات عادی نفس کشیدن ما را بر عهده دارند. قسمت پایینی، زمانی فعال می شود که ما در حال تکاپو و ورزش هستیم.

چنانچه در مدت زمان طولانی ورزش نکنیم قوه مدبره تشخیص می دهد که به یک سوم پایینی ریه در این بدن احتیاجی نیست. از همین روی به آن قسمت هیچ رسیدگی نمی شود، پس از مدتی مشکل ریوی به مرور خود را نشان می دهد، بصورت سرما خوردگی یا طرق دیگر.

اکنون به دیگر اعضاء توجه کنید، وقتی برای مدتی در یک محیط تاریک قرار می گیرید، پس از خارج شدن از آن محیط قادر به دیدن نیستید، چرا که قوه مدبره، در برابر عملکرد ما از خود واکنش نشان داده، و تشخیص ایشان بر این بوده، که شما به این عضو دیگر نیاز ندارید. نمونه بصری آن را می توان فیلمهایی مثال زد که فرد مدتها در سلول انفرادی به سر برده، پس از خارج شدن، ساعت ها قادر به دیدن نیست.

 تاثیر روحیه در عملکرد افراد

یک فرد ورزشکار در اوج آمادگی جسمانی و شهرت جهانی، در زمین بازی خوب بازی نمی کند، زمانی که دلیلش را جستجو می کنند متوجه می شوند که روحیه ضعیفی دارد. علت این روحیه ضعیف را پیگیری کردند، متوجه شدند که در فضای محازی به او تهمت زده شده.

هیچ گاه ما این روحیه را نمی بینیم، و برای ما قابل لمس و درک نیست. زمانی که این موضوع برای ما اتفاق بیفتد، آنگاه متوجه می شویم که نداشتن روحیه یعنی چه؟

با این مثالها حتما به اهمیت موضوع پی برده اید.

تعریف کردن، روحیه دادن، توجه کردن و اهمیت دادن می تواند تا اندازه بسیار زیادی در عملکرد صحیح فرد یا اعضاء و جوارح تاثیر داشته باشد. این همان انرژی درمانیست که چند سالیست بر سر زبانها افتاده، و افراد بسیاری از این راه امرار معاش می کنند. به قول استادمان دکتر علی یوسفی:

ما باید هر روز و هر شب از اعضائ خود تشکر کنیم بابت اینکه تا کنون به خوبی به ما سرویس داده اند. باید با خودمان فکر کنیم، اگر ما بجای این اعضاء بودیم حاضر می شدیم با چنین فردی زندگی کنیم. باید از اعضا و جوارح مان تشکر کنیم تا بهتر به ما خدمت رسانی کنند

شما شاید جهت تحریک میل جنسی و تقویت اسپرم، غذاها و داروهای تاثیر گذاری را استفاده کنید، اما گاهی از عضوی که سالها به احساس آن بی اعتنایی کرده اید و او را در گوشه ایی از جسم خود محبوس کرده اید، عذر خواهی کرده اید؟

قطعا تا کنون واژه هایی همچون طبع سرد و گرم را شنیده اید. باید گفت که این طبع سرد و گرم فقط شامل افراد، غذا یا دارو ها نمی شود، بلکه شامل رفتارها نیز می شوند. هرگاه شما با شخص یا عضوی سرد برخورد کنید، او نیز سرد می شود، که در مقوله معاشقه و زناشویی به عنوان سرد مزاجی از آن نام برده می شود.

اکنون به این موضوع کمی بیشتر دقت کنید، شما چه مدت به بچه دار شدن تان به سردی برخورد کرده اید؟ و آن را در خود سرکوب کرده اید؟

در مقابل چند وقت هست که به آن برای فرزند دار شدن به همان شیوه پرداخته اید؟ و آن حس را ناز و نوازش کرده اید؟ آیا تا کنون از او خواسته اید که با شما گرم باشد و شما را به خواسته تان برساند؟ دقت کنید صحبت از حس و روحیه است. صحبت از جسم و فیزیک اندام نیست.

شما قلب آن عضو را شکسته اید، ولی حالا با غذا دادن به آن می خواهید او را از خود راضی کنید. وقتی کسی قلب شما را می شکند با غذا دادن و پول دادن به شما، می تواند قلب شما را به دست آورد؟ یا رضایت قلبی شما را به دست آورد؟

قضیه فرزند دار شدن فقط به بنیه قوی(توان زیاد) و آلت تناسلی سالم و اسپرم کامل محدود نمی شود. بلکه انگیزه نیز باید در وجود این اعضاء باشد. انگیزه همان روحیه ایی است که ما باید با حس خود به عضو مورد نظر القا کنیم.

اجسام، اشیاء و اعضاء همگی دارای احساس هستند، حتی آسفالت خیابان یا سنگهای بیابان. چنانچه در سحر گاه به کوه بروید، چنانچه توجه داشته باشید، افرادی که حرفه یی کوه نوردی می کنند، هیچ گونه صدای اضافی ایجاد نمی کنند؛ حتی مراقب راه رفتن خود نیز هستند تا صدایی ایجاد نشود، گاهی نیز دیگران را به سکوت دعوت می کنند. این افراد بر این باورند که طبیعت در خواب است و نباید مزاحم استراحت کردنش شد.    

تمام اخلاط و مواد درون بدن ما روزگاری یک موجود زنده در طبیعت بوده اند، و اکنون در بدن ما به شکل خون، خلط یا نطفه تغییر شکل داده اند. با این حساب سلولهای آنها، هنوز همان سلولهای زنده در طبیعت هستند، پس نیاز به رسیدگی، تعریف و مراقبت دارند.

مگر به غیر از این است که دانشمندان گفته اند: 

هیچ چیزی از بین نمی رود بلکه از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شود.

عزیزانی که قصد فرزند دار شدن را دارید: بجای اینکه چندین سال در بیمارستانها، پولهای زبان بسته را خرج کنید، بیایید به ساده ترین راه برای باردار شدن بیشتر فکر کنید، مطمئن باشید چنانچه خدا بخواهد شما را به این آرزویتان می رساند. در غیر اینصورت دنیا دنیا پول خرج هم کنید، دستتان به جایی بند نمی شود.      

در انتها برای آن دسته از عزیزانی که مشکل سرد مزاجی دارند، پیشنهاد ما برای دست یابی به یکی از ساده ترین راه برای باردار شدن استفاده از مکمل تولید شده بنام روغن درمان سرد مزاجی را که به دست متخصصین توانمند رازی طب تهیه و تولید شده است می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *