لیفتینگ300در250

هرگاه صحبت از تیرگی، چین و چروک، و افتادگی عضلات صورت می شود، صحبت از لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست و آدرس کلینیک های جراحی و زیبایی پوست به میان می آید. این در حالیست که راهکارهای بسیار ساده تر، راحت تر و بی خطر دیگری، برگرفته شده از طبیعت است که می تواند نیاز ما را برطرف نماید.

کم و بیش از گوشه و کنار شنیده ایم، افرادی پس از جراحی زیبایی نتوانسته اند به چهره دلخواه خود برسند، و گاهی نیز چهره آنها بدتر از قبل شده.

بی گمان برای اکثر افراد پیش آمده که صحبت از لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست شده و در همان زمان پیشنهاد داروهای شیمیایی و اعمال جراحی نیز به میان آمده. این یک باور غلط است که تنها با اعمال جراحی و داروهای شیمیایی می توان پوستی زیبا و شاداب داشت. باید یاد آوری کرد که: تمام فرمولهای شیمیایی بدست آمده جهت درمان و پیشگیری از تمام امراض، بر گرفته شده از طبیعت و گیاهان موجود در آن است. همچنین گفتنی است که داروهای شیمیایی و اعمال جراحی، بدون عوارض و خطرات نبوده، که همه به آن واقف هستیم. 

کلنیک های زیبایی با این شعار که:

بیمارانی که می‌توانند از درمان‌های لیفت صورت بدون جراحی بهره‌مند شوند دارای ویژگی‌های خاصی هستند

این گفته بهترین راه صلب مسئولیت است، برای زمانی که عمل کرد موفقی نداشته باشند.

لیفتینگ پوست و عوارض آن:

در عمل لیفتینگ صورت (بالا کشیدن پوست) با برداشتن چربی اضافی، سفت کردن عضلات زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن، نشانه‌های افزایش سن کاهش می‌یابد. اما نباید از عوارض و عواقب آن غافل شد. چرا که فرد در مراحل بعد از عمل زیبایی، تا مدتی با محدودیتهایی،  شامل رفتارهای ارادی و غیر ارادی می شود.

از جمله رفتارهای ارادی: حرکات صورت، جویدن، زور زدن، خم شدن یا بلند کردن اجسام، پیاده ‌روی تند، شنا کردن، ارتباط جنسی و هر گونه فعالیت سنگین و …

لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست صورت

رفتارهای غیر ارادی همچون:

سرما خوردگی، بیماری هایی که نیاز به مصرف مسکن دارد، بالا رفتن فشار خون که معمولا در افراد با سن بالا موضوع غیر قابل انکار است و …

نکته دیگر در رفتارهای غیر ارادی، استنشاق دود است، که به عنوان نکشیدن مواد مخدر به افراد تحت عمل جراحی لیفتینگ صورت توصیه می شود. بسیاری از افراد در شهرهای شلوغ بصورت ناخواسته ناچار به استنشاق دود به دلیل آلودگی هوا می شوند. این خود یک نوع مصرف مواد مخدر است که در روند لیفتینگ صورت تاثیر منفی ایجاد می کند.

از میان راه‌‌های درمانی، روش‌های جراحی، به علت زود بازده بودن و بی اطلاعی از عواقب آن، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش‌ های جراحی با عنوان « رایتیدکتومی » شناخته می شوند. در این جراحی‌ ها بیمار باید بیهوشی عمومی دریافت کند، و مدت عمل حدود 90 تا 360 دقیقه طول می کشد. که تزریق مواد بیهوشی به بدن عوارض جبران ناپذیری دارد، و در دراز مدت خود را نشان می دهد. 

این جراحی ها اصلا ساده نیستند. حتی گاهی مثل جراحی های بزرگ نیاز به کارگذاری لوله‌ هایی برای تخلیه مواد زاید دارند، و ممکن است عوارض جراحی های بزرگ مثل خونریزی، عفونت و از بین رفتن قرینگی صورت را به همراه داشته باشند. اما متاسفانه با این حال عده ایی بدون مطالعه و بررسی عواقب بد آن، به چنین عملی تن می دهند.

تمام مواردی که ذکر شد همگی صحبت های جراحان، متخصصین و پیش شرط های کلینیک های زیبایی پوست است.

در آفرینش جهان هستی، گیاهان و موجودات بسیاری هستند، که برای ما انسانها هنوز ناشناخته مانده، و تمام آفریده شده ها از یک ساختار برخوردار هستند. از همین روی بهتر و بیشتر می توانند از یک دیگر تاثیر پذیرند. شناخت و پی بردن به خواص دارویی گیاهان موجود در طبیعت، نیاز به مطالعه و تحقیق دارد، که متاسفانه تولید کننده های داروهای شیمیایی، با تبلیغات گسترده، افکار عمومی را به سمت خود کشانده، و مطالعات را به سوی محصولات خود سوق داده اند. 

لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست به روش طبیعی:

در زمان انتخاب محصولاتی که از طبیعت به دست آمده، این موضوع که مدت استفاده از این محصول در دراز مدت تاثیر گذار است، فرد را دل زده کرده و منصرف می شود. اما بسیاری از محصولات طبیعی هستند که می توانند واکنش سریعی در ایجاد زیبایی و سلامتی از خود نشان دهند.

بالا رفتن سن و چین و چروک پوست

 در استفاده از مواد طبیعی جهت درمان یا ایجاد زیبایی در چهره، باید دانست که تاثیر آن در سلامت ماندن انسان نیز باقی می ماند.

لیفتینگ پوست صورت محدود به عمل جراحی نمی باشد، بلکه راههای دیگری نیز هست که تاثیر گذار و ماندگارتر هستند.

 افرادی که به زیبایی چهره و پوست خود اهمیت می دهند، قطعا با ماساژ صورت و تاثیر آن بر روی پوست واقف هستند. حال چنانچه به همراه ماساژ از ترکیبات گیاهی استفاده شود سرعت واکنش پوست به این عمل بالاتر رفته و رضایت مندی بیشتری را به همراه دارد.

چنانچه بخواهیم به مقایسه عمل های جراحی لیفتینگ پوست با روش های طبیعی آن بپردازیم، اول اینکه درازای این بحث در یک مقاله یا چند ساعت صحبت کردن نمی گنجد. دوم، اینگونه به نظر می رسد که قصد تخریب پزشکی مدرن را داریم. البته نباید منکر خدمات بسیار پزشکی مدرن به سلامت جامعه شد، اما در بسیاری از موارد بخصوص عمل های زیبایی، بهترین راه، استفاده از روشهای طبیعی است.

عملکرد بدن ما انسانها در ایجاد سلامتی، به طریقه جایگزینی سلولهای جدید به جای سلولهای قدیمی است، که این رفتار در تمام اندامهای داخلی و بیرونی اتفاق می افتد. از این رو جهت خارج کردن سلول های مرده از بدن بهترین راه، تحرک و ورزش است.

هرگاه سلولی از چرخه فعالیت در بدن ما خارج می شود، سیستم داخلی بدن به دنبال راهی برای دفع آن است. این راههای دفع از قبل پیش بینی شده و معلوم هستند. ولی انسانها بدلیل انتخاب شیوه نامناسب زندگی و تغذیه نامناسب در انتخاب غذاهایی مخالف طبع و مزاج خود باعث می شوند که راههای خروج بسته شود. در این بین ذرات ریز مزاحمی به نام رادیکالهای آزاد در زیر پوست تشکیل می شوند، که در صورت دفع نشدن، در دراز مدت لکه هایی به روی پوست ایجاد می گردد. یکی از راههای دفع رادیکال های آزاد ورزش است، که در اندام قابل حرکت، با حرکت دادن آن عضو، و در برخی دیگر مانند پوست صورت، بخصوص اطراف چشم و پیشانی، با ماساژ دادن برطرف می گردند.

در بسیاری از موارد جهت از بین بردن لک و چین و چروک صورت، از کرمها استفاده می شود که عوارضی را در پیش دارند.

رفتارهای پر خطر با پوست:

در هنگام استفاده بسیاری از کرم های زیبایی، پوست ضخیم شده و روزنه های پوست تا حد بسیار زیادی مسدود می شوند. این امر از خروج سموم و باکتریهای زیر پوست جلو گیری کرده، به ناچار مقداری از آن مجددا وارد گردش خون می شوند. که یکی از عوارض آن که در اکثر موارد به وضوح دیده می شود، بوی تند عرق بدن است. مقدار دیگری از این سموم و باکتری ها در یک نقطه از پوست فعالیت کرده تا از بین بروند، و در همان نقطه دفن می شوند. این دسته پس از گذشت سالها، به صورت لک در روی پوست ظاهر می شوند، که در این مرحله فرد به روشهای دیگری مانند لیزر پوست دست می زند.

در برخی موارد کرم ها و در نوع پیشرفته تر عمل زیبایی هستند که بعنوان لایه بردار پیشنهاد می شود، که متاسفانه طرفداران بسیاری دارد. افرادی که از این نمونه کرمها و عمل لیزرینگ استقبال می کنند، بی شک از عواقب آن مطلع نیستند.

عوارض لیزر لکه پوستی

باید به این افراد یاد آوری کرد که: پوست، از جمله پوست صورت، جزو اعضائ لطیف و حساس بدن است، و عمل لیزرینگ جزو اعمال خشن و سنگین به حساب می آید. چنانچه از فرد جراح کوچکترین خطایی سر بزند، بافتهای صورت به کلی از بین می روند، که بدلیل ریز بودن بافتها، و دیده نشدن با چشم غیر مسلح، نمی توان در روزهای اول به آن پی برد. و پس از مدتی مشکلاتی غیر قابل جبران نمایان می شود.

اندام بیرونی و درونی انسان قابلیت تغییر، ترمیم و تقویت را به طور ذاتی در خود دارند. همانگونه که با ورزش کردن به طرق مختلف می توان ماهیچه ها را بشکل دلخواه خود درآورد، می توانیم با نحوه صحیح غذا خوردن و رفتار مناسب با گوارش و پوست خود چهره ایی زیبا و پوستی با طراوت داشته باشیم.

در اعمال جراحی، به عنوان لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست صورت، با تغییر در ساختار سلولی پوست، و برداشتن لایه هایی از چربی در زیر پوست، به صورت، و لایهای محافظ آن آسیب می رسانند، که با این عمل استقامت پوست را تا حدود بسیار زیادی از بین برده، زمینه را برای آسیبهای بعدی فراهم می کنند. از این روی به شخصی که مورد جراحی عمل لیفتینگ قرار گرفته مراقبت های بسیار سخت و حساسی توصیه می شود می شود، که اکثرا از عهده فرد خارج است. به همین خاطر هر چند وقت یکبار، عمل لیفتینگ بایستی انجام شود.

در مقابل در استفاده از روشهای طبیعی جهت لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست صورت، محدودیتها به حداقل رسیده، عمر و استقامت پوست، و نیز پایداری زیبایی پوست بیشتر می شود. چنانچه رسیدگی به پوست با مداومت بیشتری انجام پذیرد، پوست آسیب ناپذیرتر، عضله های  فیزیک صورت شادابی بیشتری به خود می گیرد.

در زمان استفاده از روشهای طبیعی، چنانچه قصد دارید از ماده بخصوصی بعنوان مکمل لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست صورت استفاده کنید، باید در نظر داشت، که مزاج و طبع شما با آن مکمل سازگاری داشته باشد. یا پوست مورد درمان از نظر خشکی و تری در چه وضعیتی هست. پس از بررسی این موارد بهترین نتیجه را می توان از روش درمانی که در پیش گرفته اید در کوتاه ترین زمان گرفت.

در زمان عمل لیفتینگ و روشن کننده قوی پوست صورت، به روش ماساژ و استفاده از مکمل های طبیعی، مواد مورد استفاده بدلیل تهیه شدن از گیاهان موجود در طبیعت، به خوبی جذب بدن شده، دیگر نارسایی ها که از آن بی خبر هستیم را بر طرف می نماید. این جذب، باعث گردش بیشتر خون در نواحی آغشته شده می گردد، همچنین باعث از بین رفتن حساسیت های پوستی نیز می شود.

اگر در نحوه غذا خوردن کودکان دقت شود، به راحتی می توان، به دلیل نداشتن حساسیت پوستی علی الرقم پوست بسیار حساس شان پی برد.

کودکان هنگام غذا خوردن تمام صورت خود را به غذا آغشته می کنند، مواد غذایی مورد نیاز پوست که از عناصر و گیاهان موجود در طبیعت تهیه شده اند، از طریق منافذ پوست و موی رگها جذب پوست شده، پوست صورت را قوی و نفوذ ناپذیر می کند. این عمل به مرور زمان در صورت کودکان باعث ساختن لایه هایی از محافظ پوستی شده، و تا مدتها چهره شاداب و جذاب می ماند. پس از بلوغ با استفاده از کرمهای شیمیایی و رعایت نکردن بهداشت پوست این لایه ها ضعیف شده، فرد در چهره خود احساس بی فروغی و ضعف پوستی را مشاهده می کند.

در انتها برای آن دسته از عزیزانی که بدنبال راهی برای درمان مشکلات پوستی خود هستند، ترکیبی از روغنهای گیاهی تولید شده بنام روغن گیاهی جوان کننده پوست که به دست متخصصین توانمند رازی طب تهیه و تولید شده است را پیشنهاد می کنیم. این روغن با کیفت عالی، و تاثیر شگفت انگیز خود، می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ماسک های صورت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *