آموزش علم عنبیه شناسی

780,000 تومان

یک معالج یا یک شخصی که در حوزه سلامت فعالیت می کند باید یکی از روش های تشخیصی را آموزش ببیند. آموزش علم عنبیه شناسی با سابقه کم خود نشان داده دقیق ترین نوع تشخیص را رقم می زند.

یکی از روش های تشخیصی بدون خطا که در عصر جدید به آن پرداخته شده آموزش علم عنبیه شناسی است. روشی که شیخ الرئیس بوعلی سینا نقاطی را در آن مشخص کرده. از جمله جایگاه کبد و قلب.

علت دقیق بودن تشخیص علائم بیماری با علم عنبیه شناسی و تفاوت آن با دیگر روش های تشخیصی، حساسیت چشم به اشیاء خارجی یا دست کاری کردن آن است. چرا که کوچکترین تحریک چشم ممکن است موجب از دست رفتن بینایی شود. به همین خاطر هیچ یک از ارگان ها یا فیبر های چشم در طول عمر تغییر نمی کنند مگر اینکه سلامت جسم یا گوارش دستخوش تغییراتی شده باشند.

مواردی که در آموزش علم عنبیه شناسی فرا می گیرید

آین دوره آموزش در بیست و سه جلسه ده دقیقه ایی بصورت فایل صوتی و تصویری به همراه پی دی اف آموزش، ضبط شده و ارائه می گردد. از زمان خرید آموزش به مدت دو ماه پشتیبانی رایگان و به سوالات پاسخ داده می شود.

تاریخچه عنبیه شناسی

آشنایی با تاریخچه و نحوه پیدایش علوم از جمله مواردی هست که در بدو آموزش باید فراگرفت چرا که گاهی برخی افراد سوالاتی مطرح می کنند تا شما را به چالش بکشند اشراف به نحوه پیدایش این علم یا هرکدام از علوم دیگر شما را قوی تر به جلو حرکت می دهد.

این علم از کدام کشور و بر حسب اتفاقاتی که رخ داده توجه پزشکان را به آن بیشتر کرده تا آنجا که اکنون در کشور های پیشرفته از روش های تشخیصی در بیمارستان ها و کلینیک ها از آن استفاده می شود.

ارتباط ساختمان چشم و مغز

در هفته دوم بارداری چشم تشکیل می شود. این اهمیت چشم را در بدن و ارتباط اعضاء با چشم را می رساند.

بخش های مختلف چشم و چگونگی ارتباط با دیگر اعضاء بدن در این بخش تدریس می شود تا هنرجو بتواند بهتر و دقیق تر نقاط بازتابی اندام را در چشم تشخیص دهد.

آشنایی با آناتومی چشم

چشم از اجزاء و اندام مختلفی ساخته شده که نیاز است هرکدام از اجزاء را شناخت تا نگاه علمی تری به چشم داشت.

آناتومی عنبیه

در آموزش علم عنبیه شناسی که ارائه می شود، باید عنبیه را به خوبی تحلیل و اجزاء سازنده آن را شناخت.

بیش از بیست و هشت هزار پایانه عصبی از عنبیه عبور می کند که هرکدام نقطه بازتابی یکی از اندام هاست و به مغز متصل هستند.

  عنبیه بخش های مختلفی دارد که باید برای یک تشخیص دقیق نحوه تفکیک این بخش ها را آموزش دید.

تقسیم بندی احشاء داخلی

هر کدام از اندام ها یک نقطه بازتابی در عنبیه دارند. گاهی بعضی از اندام ها از چند بخش تشکیل شده اند که این بخش ها بصورت مجزا یک نقطه بازتابی مختص به خود دارند و در این بخش این موارد را شما آموزش می بینید.

آشنایی با بیماری های معده در آموزش علم عنبیه شناسی

از آنجایی که معده دروازه ورودی بدن است نیاز است تا دقیق تر بررسی شود. در این بخش بیماری های معده و نحوه تشخیص بیماری و علائم آن در عنبیه آموزش داده می شود.

آشنایی با آناتومی روده و نحوه کار کرد آن

معرفی بخش های مختلف روده، نحوه عملکرد و آشنایی با نقاط بازتابی آن در عنبیه و تغییراتی که نشانگر چه بیماری هایی هستند رو در آموزش علم عنبیه شناسی می توانید فرا بگیرید.

تشخیص مزاج از روی چشم

مزاج شناسی از مهم ترین اصول سلامت است. ساختمان عنبیه براساس مزاج تغییر می کند. تفاوت بافت و ساختمان عنبیه به مقاومت جسمانی و حرارت یا برودت بدن ارتباط دارد. تشخیص مزاج از روی چشم کمک می کند تا راه درمان را بهتر پیش گرفت.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش علم عنبیه شناسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *