تاریخ طب ایرانی که به صورت کتابهای معتبر طبابت، توسط بزرگانی چون زکریای رازی و بوعلی سینا ثبت و ارائه شده. آنچنان از محتوای علم و منطق غنی می باشند، که هنوز به عنوان کتابهای مرجع مورد مطالعه و محاسبه در بیشتر کشفیات قرار می گیرند. هر کدام از این بزرگان، علوم طبابت خود را بر پایه اصولی بنا نهاده اند.

بوعلی سینا؛ با الهام گرفتن از منطق، و کلیات جهان هستی. که ذهن ما از درک چگونگی پیدایش جزء به جزء آن عاجز می باشد، علم طبابت خود را پیش برده. این کلی نگری سبب شده تا کنون بسیاری از استدلال های وی در امر طبابت مبهم بماند.

اما رازی؛ بر اساس تحقیق، مشاهده و آزمایش، که روز به روز در حال پیشرفت و تکامل است، کشفیات خود را به انجام  رسانده. در گروه رازی طب سعی شد که از این دو ویژگی استفاده نموده، اساس این علوم  را با یکدیگر در هم آمیخته، به نتیجه مطلوبی که حاصل آن، رضایتمندی مصرف کننده را در برگیرد.

بر اساس تحقیقات بزرگان  علوم طبیعی، عمده دردها در اثر نارسایی خون به عضو بیمار رخ می دهد. از این روی گروه رازی طب با بررسی مسائل مختلف دردهای موجود در عضوهای مختلف بدن، بنا بر تجربیات هر یک از عزیزان فعال، بر این شد، تا با ترکیب روغن گیاهان مختلف، در روغن حیوانی هم مزاج، آنها را متناسب با اصول پزشکی ایرانی ترکیب و پس از ماهها تست، آنالیز، آزمون و خطا های بسیار به ترکیبی اثر گذار دست یابد.

گروه رازی طب، با استفاده  از تجارب  افراد متخصص در  زمینه علوم طبیعی، و گرد آوری دستاوردهای علوم مختلف در زمینه پزشکی از منابع معتبر، توانسته مجموعه ایی راه اندازی نماید، که اهداف پیشینیان خود را در پیشبرد گوشه کوچکی از علوم بر جای مانده از ایشان، با استفاده از تکنولوژی جدید که در راستای عملکرد دانشمند بزرگ، زکریای رازی می باشد را، تکمیل تر و به روز ارائه نماید.

هدف از راه اندازی این مجموعه:

دستیابی به اصول درست زیستن، درست تشخیص دادن و درست استفاده نمودن از مواهب خداوندی می باشد. در همین راستا ابتدا بخش آرندی راه اندازی نمودیم تا، با تحقیقات بسیار و دقت زیاد، در ترکیب و تولید محصول، کمترین ریسک را متقبل شویم. از این روی به سراغ شرکتهای معتبر تولید روغنهای گیاهی رفته، تا با خاطری آسوده مواد اولیه سالم و کنترل شده توسط سازمانهای ناظر بهداشتی را در ترکیبات مورد نظر خود استفاده نماییم.

هم چنین جهت اعتماد سازی عزیزان درخواست کننده محصولات، بر این شدیم تا ابتدا با کمترین هزینه، ایشان ابتدا محصول را تست نموده، پس از صحت و درستی محصول و برآورده نمودن انتظارات ایشان، اقدام به خرید محصول مد نظر خود نمایند.

گروه رازی طب با این تفکر تشکیل شد، تا محصولاتی را تولید کند که بتوانند مواد غذایی موجود در گیاهانی که امروزه کمتر در دسترس می باشد، یا طریقه استفاده از آنها به فراموشی سپرده شده را به بازار ارائه دهد، که وجود این مواد غذایی برای بدن بسیار ضروری و واجب است. که با دست یابی به محصولات غیر خوراکی این امر محقق می شود.

انگیزه گروه رازی طب از این استراتژی، تولید روغنهای دارویی ماساژ است، که توان درمان بسیاری از نارسایی ها و ناتوانیهای جسمی را دارد. گاهی در برخی از بیماریهای خاص، مصرف گیاهان دارویی مضر، و در بعضی از افراد بسیار خطرناک می باشد.

نیز برخی از روغنهای حیوانی یا گیاهی هستند که، به دلایل مختلف از جمله: چربی بسیار بالا و نیز در برخی بوی بسیار نا مطبوع باعث می شود، مصرف خوراکی آنها غیر ممکن باشد. بعنوان مثال روغن کبد کوسه، بدلیل داشتن بوی بسیار نامطبوع، مصرف آن بصورت خوراکی امکان پذیر نمی باشد، در حالی که سرشار از امگا ۳ است. از این روی تمرکز بر ماساژ درمانی اولویت اول ما شد.

در راستای مشتری مداری و رفاه درخواست کنندگان محصولات، گروهی را بعنوان ماساژور، که متشکل از آقا و خانم می باشند را گرد هم آورده ایم، تا بنا به درخواست خریداران محصولات، ایشان در محل حضور یافته و خدمات ماساژ را ارائه نمایند.

از دیگر اهداف این مجموعه، یاد آوری راههای درمان ساده به افراد جامعه می باشد.

بسیاری از مردم به علت بی اطلاعی از شیوه های درمانی ساده و سنتی که از دیر باز در کشور ما مرسوم بوده، به راههای پر هزینه و تحمل درد سرهای فراوان روی می آورند.

گروهی از مریضی ها با درمانهای خانگی و بسیار ابتدایی قابل بر طرف شدن می باشند. راههایی که به هیچ عنوان نیاز به مشورت با پزشک یا هر فرد متخصصی ندارد، و بدون هرگونه عوارض و پیامدی است.

بطور مثال در برخورد با یکی از درخواست کنندگان محصولات رازی طب، که تقاضای روغنی جهت مداوای پوست صورت نوزاد خود را داشت و اظهار می داشت که پزشکان تا کنون چند نوع پماد تجویز نموده اند اما مشکل برطرف نشده است. پس از صحبت کردن با ایشان متوجه شدیم که هنگام غذا دادن به نوزاد، در تمام مدت غذا خوردن نوزاد، ایشان با دستمال صورت نوزاد خود را تمیز می نموده. که با تذکر  ما بدون استفاده از هیچ دارویی، با آغشته کردن صورت نوزاد خود به غداهایی که استفاده می نمود عیب بکلی برطرف شد.

گاهی اتفاق می افتد که هنگام مراجعه به پزشک سوالاتی قبل از ویزیت کردن از شما می پرسند. که این سوالات همان راههای ابتدایی و توصیه هایی هست که باید قبل از مراجعه به پزشک انجام داد، که عموما مثمرثمر واقع شده و مشکل برطرف می شود.متاسفانه برخی از افراد از این اطلاعات ابتدایی هم نیز بی بهره هستند.

ما سعی نموده اییم که اطلاعات دارویی را تا حد ممکن در صفحه مربوط به دارو شرح دهیم، که در صورت مطالعه شما دوستان و یاد آوری نکات مبهم مطالب، می توانیم عیوب خود را در شرح، تفسیر و تکمیل  مطالب برطرف نماییم.

عموم افراد در زمان مراجعه به پزشک خواهان دریافت اطلاعات در مورد مریضی خود می باشند. اینکه علت چیست و چرا به این بیماری دچار شده اند. که حدود ۸۰% از این افراد به پاسخ سوالات خود نمی رسند. از این روی گروه رازی طب در برنامه تکمیلی خدمات خود چنین مشکلی را مد نظر گرفته و با افراد زبده وارد مذاکره گردیده، تا با یاری خداوند واحدی را در آینده نزدیک راه اندازی نماید که به اینگونه سوالات پاسخ گو باشد.

اولین قدمی که در این راستا برداشته شده، و شروع به فعالیت نموده زبان شناسی است. که همان پیش بینی امراضی که در شش ماه آینده می توان از روی زبان تشخیص داد.

همچنین در اهداف پیش رو جهت اشاعه فرهنگ استفاده از ماساژ درمانی، که امروزه در بسیاری از کشورها مورد استقبال عموم قرار گرفته بجای مصرف داروهای شیمیایی. و دست یافتن به سلامتی، ابزاری جهت آسان نمودن ماساژ بدن طراحی شده تا در درمان بسیاری از بیماریها، نیازی به مصرف دارو و مراجعه به پزشک نباشد. در این مسیر از تجربیات صنعتگران، طراحان و فیزیوتراپیست هایی مشورت گرفته اییم که اشراف کامل به علوم جدید و مدرن امروزی را دارند.

امید است به یاری خداوند بتوانیم، در ارائه محصولات با کیفیت و خدمات متناسب با وظیفه انسانی خود، اعتماد و رضایت شما دوستان بزرگوار را کسب و با انتقادهای سازنده خود ما را در پیشبرد اهدافمان یاری نمایید